رونالدو در آغوش فاطمه حمامی (نقاش معلول ایرانی)

  1. رضا محمدیان
  2. عکس و مکث
  3. رونالدو در آغوش فاطمه حمامی (نقاش معلول ایرانی)

حضور رونالدو در ایران مطابق انتظار حواشی زیادی داشت. از طرف افراد مختلف جامعه، برخی از این حواشی مثبت و برخی دیگر به طور منفی تفسیر شدند. اما شاید بهترین و زیباترین اتفاق درباره حضور رونالدو در ایران، ملاقاتش با فاطمه حمامی بود. فاطمه حمامی نفاش معلولی که سالها رویای دیدار با رونالدو را در سر می‌پروراند. دیدار که نقطه عطفی در زندگی فاطمه بود!

رونالدو در آغوش فاطمه حمامی

27 شهریور 1402 کاروان تیم النصر برای برگزاری دیداری در چارچوب مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با تیم پرسپولیس وارد ایران شد. حضور کریستیانو رونالدو در بین بازیکنان تیم النصر باعث شده بود تا این دیدار محور اخبار کشور شود. حضور رونالدو در ایران حواشی خاصی نیز به دنبال داشت. شما می‌توانید تمام حواشی جذاب حضور رونالدو در ایران را در این لینک بخوانید: حواشی مهم حضور رونالدو در ایران

اما زیباترین قسمت حضور رونالدو در ایران دیدار او با فاطمه حمامی نقاش معلول ایرانی بود. فاطمه که سالها با وجود معلولیت و محرومیت‌های مختلف به رشد خود ادامه داده بود از مدتها قبل رویای دیدار با کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان را در سر می‌پروراند. با استقبال رونالدو از این دیدار و همکاری مدیرعامل پرسپولیس در روز 28 شهریور 1402 در هتل اسپیناس پالاس شرایط این دیدار فراهم شد.

رونالدو در آغوش فاطمه حمامی
رونالدو در آغوش فاطمه حمامی

همان کسی که ندیدم به خواب وصلش را
گرفته است مرا در بغل، خدا را شکر

علی مقدم (عاصی)

دیدار رونالدو با فاطمه حمامی نشان داد که این ستاره بزرگ دنیای فوتبال فراتر از تمام غروری که در مسابقات فوتبال از خود نشان می‌دهد چه قلب بزرگی دارد و در قبال چنین افراد تا چه اندازه فروتن است. ضمنا نکته مهم دیگر این است که فاطمه در طی سالها فعالیت هنری خود نقاشی زیادی از بسیاری از مشاهیر فعلی ایرانی کشیده است اما از این همه سوژه نقاشی، هیچکدام برای دیدار با فاطمه اقدام نکرد.

نظر شما در رابطه با رونالدو و محبتش به فاطمه چیست؟

2 نظرات در مورد “رونالدو در آغوش فاطمه حمامی (نقاش معلول ایرانی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *