کاکا و کارولین سلیکو؛ راز یک جدایی غیرمنتظره!

  1. رضا محمدیان
  2. عکس و مکث
  3. کاکا و کارولین سلیکو؛ راز یک جدایی غیرمنتظره!

کاکا یکی از برترین، محبوب‌ترین، زیباترین و بی‌حاشیه‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال بود. این روزها او تازه دوران 40 سالگی را پشت سر گذاشته و دیگر فوتبال در زندگیش نقش چندانی ندارد. اما در سال 2015 انتشار خبری از زندگی شخصیش، او را به تیتر اصلی اخبار تبدیل کرد. کاکا پس از 10 سال زندگی مشترک از کارولین سلیکو همسرش جدا شده بود! آنها دو فرزند داشتند و پیش از این هیچ خبر و حاشیه‌ای پیرامون زندگی آنها وجود نداشت!

کاکا و کارولین سلیکو

کاکا و کارولین سلیکو از کودکی با یکدیگر آشنا شدند. در سال 2002 زمانی که کاکا 20 ساله بود و هنوز شهرت چندانی نداشت، رابطه آنها آغاز شد. سال 2005 در حالیکه کاکا به بازیکنی بزرگ تبدیل شده بود، در کلیسایی در سائوپائولو ازدواج کردند. همه چیز عالی به نظر می‌رسید و هر دو خوشحال بودند. آنها صاحب دو فرزند (یک پسر و یک دختر) نیز شدند. اما در سال 2015 به طور ناگهانی در شبکه‌های اجتماعی خبر جدایی خود را اعلام کردند. این خبر برای همه عجیب به نظر می‌رسید. اما در همان زمان هیچ یک از دو طرف ماجرا، توضیح بیشتری درباره علت جدایی خود ارائه نکردند.

آن سالها بسیاری حدس می‌زدند که شاید پای خیانت یکی از طرفین رابطه در کار باشد. این مسئله سالها مسکوت ماند تا پس از 9 سال کارولین سلیکو طی مصاحبه‌ای، درباره علت جدایی خود از کاکا توضیحاتی ارائه بدهد. وقتی خبرنگار گلوبو اسپورت از کارولین درباره علت جدایی‌اش پرسید و دلایل مانند خیانت یا مشکلات شخصی را مطرح کرد، کارولین چنین پاسخ داد: “کاکا هرگز به من خیانت نکرد. او همیشه با من خوب رفتار کرد و خانواده فوق‌العاده‌ای به من داد. اما من خوشحال نبودم چون یک چیزی کم بود. مشکل این بود که او برای من خیلی کامل و بی‌نقص بود!

کاکا و کارولین سلیکو
قابی عجیب از کاکا و کارولین سلیکو

کبود از سیلی ایام اگر گشتی مبارک باد
که از فرط کمال خویش دارد میوه لک اینجا

علی مقدم (عاصی)

آری گاهی بی عیب و نقص بودن می‌شود بزرگترین عیب و نقص یک نفر! کاکا هم که باشی، حتی بدون عیب و نقص، ظاهرا باز یک جای کار می‌لنگد. یاد آهنگی از پازل باند در ذهنم زنده می‌شود: “زیادی خوبی کردنم تهش داستانه…”. صحبت‌های کارولین سلیکو باعث شد قضاوت‌های شتاب‌زده‌ای که این سال‌ها نسبت به کاکا وجود داشت پایان بپذیرد. شاید برایتان جالب باشد از حال و روز این ایام کاکا و کارولین سلیکو همسر سابق او هم مطلع شوید.

کاکا پس از جدایی از همسرش، سرپرستی فرزندانش را به عهده گرفت و  در سال 2019 با کارلا دیاز ازدواج کرد. این روزها کاکا 42 ساله زندگی آرامی را همراه خانواده‌اش تجربه می‌کند. قبلا در اینجا نیز درباره کاکا صحبت‌هایی کرده‌ام: ریکاردو کاکا باعث شد هوادار لیورپول شوم!

کارولینا سلیکو نیز در سال 2021 ظاهرا مردی با عیب و نقص کافی یافت و با ادواردو اسکارپا جولیائو ازدواج کرد. او همینک باردار است و به زودی سومین فرزندش متولد خواهد شد.

ضمنا قدردان عیب و نقص‌های خود باشید!

یک نظر برای “کاکا و کارولین سلیکو؛ راز یک جدایی غیرمنتظره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *