سقوط عجیب گواردیولا

  1. رضا محمدیان
  2. عکس و مکث
  3. سقوط عجیب گواردیولا

پپ گواردیولا جز مربیانی است که همیشه سعی ‌می‌کند خونسردی و وقار خود را کنار زمین حفظ نماید. البته در طول حدود 14 سال مربیگری او در این سطح قاب‌های جالبی نیز از او ثبت شده است. بالاخره هیجان بالای مسابقات فوتبال روی او هم اثراتی دارد. اما تصویری که در دقیقه 90 بازی منچسترسیتی و تاتنهام از او ثبت شد، همه را حیرت زده کرد.

سقوط پپ گواردیولا بعد از دریافت گل تساوی برابر تاتنهام

بی‌شک بازی هفته چهاردهم منچسترسیتی و تاتنهام جز نبردهای به‌یاد ماندنی این فصل لیگ برتر خواهد بود. سیتی تا هفته یازدهم صدرنشین لیگ برتر بود. اما دو تساوی اخیر این تیم باعث شد تا آرسنال جای این تیم را در صدر جدول بگیرد. پیش از بازی گواردیولا از هواداران خواسته بود به ورزشگاه بیایند و 90 دقیقه از نمایش سیتی لذت ببرند.

10 دقیقه اول مسابقه بسیار هیجان انگیز بود. دقیقه 7 سون دروازه سیتی را باز کرد و دقیقه 9 با یک گل به خودی دروازه تاتنهام را… دقیقه 31 فیل فودن سیتی را پیش انداخت تا نیمه اول سیتی برنده از میدان خارج شود. در دقیقه 69 با پاس سون لوسلسو بار دیگر بازی را به تساوی کشاند. اما دقیقه 81 جک گریلیش بار دیگر سیتی را پیش انداخت. به نظر می‌رسید بازی به نفع سیتی به پایان خواهد رسید اما دقیقه 90 با ضربه سر مهارنشدنی کولوسفسکی بازی 3 بر 3 شد. پپ گواردیولا واکنش عجیبی نسبت به دریافت گل سوم تیمش داشت و اینگونه از پشت بر زمین افتاد:

سقوط گواردیولا بعد از تساوی تاتنهام و منچسترسیتی
سقوط گواردیولا بعد از تساوی تاتنهام و منچسترسیتی

کاج پیر پوک وقتی بر زمین افتاد گفت:
مرد وقتی باوقار است از درون جان می‌دهد

اصغر عظیمی مهر

ثبت این لحظه نشان می‌دهد مربیان بزرگی همچون گواردیولا هم زیر چه فشار سنگینی برای کسب نتیجه مطلوب قرار دارند. سرنگونی گواردیولا از سقوط این سیتی به جایگاه سوم جدول هم خبر می‌داد البته ناگفته نماند که تصمیمات داوری هم در این دیدار عجیب به گواردیولا و تیمش کم ضرر نزد. به همین دلیل گواردیولا در کنفرانس خبری هم بسیار عصبانی بود. آیا بالاخره آرتتا، آرسنال را به سرزمین موعود می‌رساند یا حتی کلوپ بار دیگر طرفداران لیورپول را سرشار از غرور خواهد کرد؟ حتی با قرار گرفتن سیتی در جایگاه سوم جدول، فعلا همچنان شانس قهرمانی سیتی بالاتر از سایر رقبا تخمین زده می‌شود!

2 نظرات در مورد “سقوط عجیب گواردیولا

  1. جالبه سقوط منچسترسیتی و گواردیولا هنوز هم ادامه داره و شاید دیگه سانش اول قهرمانی نباشن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *