لئو آیکمن روش شناخت شخصیت افراد را آموزش می دهد

  1. رضا محمدیان
  2. سخن بزرگان
  3. لئو آیکمن روش شناخت شخصیت افراد را آموزش می دهد

لئو آیکمن (1978-1908) نویسنده و طنزپرداز امریکایی است. لئو آیکمن مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته تاریخ از دانشگاه میشیگان دریافت کرد. از همان جوانی در فضای نشریات به فعالیت مشغول شد. آیکمن از سال 1948 تا پایان عمر خود به مدت 31 سال ستون نویس روزنامه اصلی آتلانتا بود. سالها نوشتن از آیکمن جملات ماندگاری را به جای گذاشته است. در این جا به جمله از او درباره روش شناخت انسان ها اشاره خواهیم کرد.

شناخت شخصیت انسان

هرگاه می‌خواهی شخصیت واقعی یک انسان را بشناسی به حرف هایی که دیگران درباره او می زنند، توجه نکن! ببین او درباره دیگران چگونه صحبت می کند.

لئو آیکمن

جمله آیکمن در نگاه اول ساده به نظر می رسد اما ظرافت بالایی در مفهوم آن جاریست. اغلب ما با توجه به صحبت هایی که دیگران درباره یک فرد می گویند او را قضاوت می کنیم. اما به راستی با صحبت و کلام یک فرد به سادگی می توان در مورد خود آن فرد اطلاعات کسب کرد!

شما از دیگران چگونه شناخت پیدا می کنید؟ در کلام خودشان یا کلام دیگران؟

یک نظر برای “لئو آیکمن روش شناخت شخصیت افراد را آموزش می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنفسیوس
سخن بزرگان
رضا محمدیان
کنفسیوس و خردمند

کنفسیوس (479-551 ق.م) فیلسوف و خردمند چین باستان است. با اینکه در خانواده‌ای اصیل متولد شد اما در کودکی والدینش را از دست داد. در

ادامه مطلب »
جان لنون
سخن بزرگان
رضا محمدیان
جان لنون صداقت را می ستاید

جان لنون (1980-1940) موسیقی دان آمریکایی است که در عرصه موسیقی در عناوین مختلفی  چون خوانندگی، ترانه نویسی و… فعال بوده است. لنون در طول

ادامه مطلب »